niedziela, 3 lipca 2016

Pościel niemowlęca do łóżeczka

Jest to mój drugi komplet pościeli. Pierwszą pościel w groszki możecie zobaczyć tutaj. Tym razem również zastosowałam dość stonowane barwy, ale dzięki czerwonym dodatkom komplet ten jest bardziej wesoły. Uważam, że i tym razem udało mi się stworzyć uniwersalną pościel dziecięcą, odpowiadającą i dziewczynką i chłopcom. Przymierzałam się do uszycia czegoś w kolorze różowym, w końcu spodziewamy się dziewczynki. Niestety mąż tak nie znosi tego koloru, że musiałam ustąpić, tym bardziej, że łóżeczko znajduje się w naszej sypialni. 

Do uszycia pościeli niemowlęcej wszystkie materiały zamówiłam w sklepie House of Cotton (https://houseofcotton.pl/).Muszę przyznać, że mają ogromny wybór tkanin i naprawdę bardzo dobrej jakości. Bawełna jest mięsista, w pięknych naturalnych barwach. Prócz bawełny użyłam również czerwonej wypustki, idealnie dobranej do tkaniny w gołąbki. Pościel ma wymiary 90x120 cm i idealnie pasuje do łóżeczka o wymiarach 60x120 cm.
Pościel niemowlęca 90x120

Pościel z troczkami

Poszwa na poduszkę 40x60

Poszwa na kołdrę,przyozdobiona czerwoną wypustką


3 komentarze:

  1. Zazdroszczę że potrafisz szyć, i sklep gdzie zamawiałaś tkaniny znam bardzo dobrze, i zadowolona jestem też z zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pościel świetnie się prezentuje. Gratuluje efektu bo na prawdę ładny efekt :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi. Obecnie szyję bardziej stonowane zestawy pościeli. Po więcej zapraszam do mojego sklepu na Dawandzie.

      Usuń

Dodaj komentarz

Copyright © 2016 Dots & Lace , Blogger