poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Pościel dziecięca w groszki

Nawiązując do nazwy bloga musiałam w końcu uszyć coś w groszki
i przyozdobić piękną bawełnianą koronką.
Padło na pościel , gdyż wiem, że przyda się ona mojemu dziecku.
Oczywiście wszystko zrobiłam w odwrotnej kolejności, 
ponieważ nie zakupiłam jeszcze kołderki i poduszki, 
a już zdążyłam uszyć pościel dziecięcą.
Lubię rzeczy pięknie wykończone, z dbałością o każdy szczegół, 
dlatego też samodzielnie zrobiłam falbanę i troczki.
W momencie zakupu materiałów nie znałam jeszcze płci dziecka, 
chciałam więc aby kolory były uniwersalne - padło na biel i beż.
Dziś już wiem, że będę miała małą Tosię.
W gruncie rzeczy chyba bardzo wierzyłam w to, że będzie dziewczynka,
bo pościel jest jednak dość kobieca.

Zapraszam do oglądania!
Bawełniana poszewka na poduszkę 

Groszki, koronka i falbana = subtelna i romantyczna pościel

Troczki

Komplet pościeli dziecięcej



Piękna bawełniana koronka

1 komentarz:

  1. Have you ever thought about adding a little
    bit more than just your articles? I mean, what you say is important
    and everything. But think of if you added some great pictures or video clips to give your posts more, "pop"!
    Your content is excellent but with pics and videos, this site could certainly be one of the best
    in its field. Wonderful blog!

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz

Copyright © 2016 Dots & Lace , Blogger