środa, 4 maja 2016

Pojemnik na pieluszki

Po uszyciu pościeli Dots & Lace: Pościel w groszki postanowiłam zrobić kilka rzeczy, które będą stanowiły z nią komplet. Zaczęłam więc od pojemnika z materiału w groszkowy wzór, ozdobiony bawełnianą koronką. W moim przypadku koszyczek z materiału posłuży jako pojemnik na komodę do przechowywania pieluszek. Pieluszek jeszcze nie zakupiłam, ale pojemnik już mam. Jest on dość miękki, usztywniony flizeliną i ociepliną, ale myślę, że do pampersów będzie wystarczający.
Pojemnik z materiału



1 komentarz:

  1. :) Super pomysł z tym koszyczkiem, szkoda, że nie zajrzałam tutaj wcześniej, moja dziecina ma 12 miesięcy, i wyrasta z pieluch :) ale przy kolejnym dziecku skorzystam z tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz

Copyright © 2016 Dots & Lace , Blogger