czwartek, 7 września 2017

Zapraszam do sklepu Dots & Lace

Tak, tak tytuł tego posta to nie żart. Otworzyłam sklep, chociaż moja ostatnia aktywność na blogu była zerowa. Cóż chyba każda mama wie ile czasu wolnego zostaje przy małym dziecku. Coś trzeba było odpuścić, no i niestety padło na blog. Ale dość już moich tłumaczeń, bo najważniejsze jest, że wreszcie możecie kupić moje produkty.

Sklep otworzyłam na Platformie Sprzedażowej DAWANDA. Aby uruchomić stronę mojego butiku wystarczy, że klikniecie na baner po prawej stronie, albo klikniecie na link https://pl.dawanda.com/shop/Dots-and-Lace.

Z nowości jeszcze jedna istotna informacja - otworzyłam fanpage. Jeżeli chcecie być na bieżąco z nowościami, wyprzedażami i wpisami na blogu to kliknijcie lubię to po prawej stronie.

Blog osobisty staje się zatem blogiem firmowym. Będę poruszać wiele tematów wnętrzarskich, pokażę oczywiście moje dzieła i postaram się Was inspirować.

pokój dziewczynki, niemowlaka, wyprawka



1 komentarz:

Dodaj komentarz

Copyright © 2016 Dots & Lace , Blogger